ÖN BİLGİLENDİRME FORMU


|SIPARIS_TARIHI|

1.SATICININ;



Unvan:Soffra Yöresel " AFT MEDİKAL İNŞ. TEKS. GIDA SAN.TİC.LTD.ŞTİ.  

Satış Noktası ve Kargo Çıkış Adres : Sanayi Mah. 3315 Sokak No 4 Merkez / Isparta    

Telefon: +90 (530) 840 13 82  

E Posta:sofrayoresel@gmail.com 




ALICI BİLGİLERİ
|ALICI_BILGILERI|





2. KONU 

İşbu Ön Bilgilendirme Formu'nun konusu, Alıcının Satıcıya ait, https://www.soffra.com.tr/ web adresli internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Satış Sözleşmeleri Yönetmeliği gereğince bilgilendirilmesidir.

3.SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNÜN TEMEL ÖZELLİKLERİ;


|URUNLER|

 

ÖDEME ŞEKLİ ve TESLİMAT

Ödeme Türü                 :
|ODEME_SISTEMI|

Kargo Firması               :|KARGO|


4.TESLİMAT

4.1. Sözleşme konusu ürün yasal olarak, 30 (Otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak Alıcı veya gösterdiği 3. Bir kişi ya da kuruluşa teslim edilir. Satıcının bu yükümlülüğe aykırı davranışı alıcıya sözleşmeyi haklı sebeple feshetme yetkisi verir. Sözleşmenin bu şekilde feshi halinde ise satıcı işbu sözleşmenin akdedilmesi ile alıcıdan tahsil ettiği bir bedel var ise teslim masrafları da dahil olmak üzere fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç 3 - 14 iş günü içerisinde tüketiciye ilgili mevzuat gereği yasal faizlerinin de eklenmesi suretiyle geri ödemekle yükümlüdür.

4.2. Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka sözleşme dışı üçüncü bir kişi ya da kuruluşa teslim edilecekse sözleşme dışı bu 3. Kişinin ürünü teslim almaktan imtina etmesinden satıcı sorumlu tutulamaz.

4.3. Sözleşme konusu ürünün tedarik ve teslimat işlemlerinin başlaması için işbu sözleşmenin imza edilmesi ile birlikte ödemenin yapılması gerekmektedir. Sözleşme konusu ürün bedelinin ödenmemesi ya da ödendikten sonra çeşitli kanallarla iptal edilmesi durumunda satıcının ürünü tedarik ve teslim yükümlülüğü de derhal ortadan kalkacak ve sözleşme kendiliğinden feshedilmiş sayılacaktır. 

4.4. Sözleşme konusu ürünün tedarik ve tesliminin imkansız hale gelmesi durumunda ilgili husus alıcıya yazılı olarak bildirilecek olup bu sebeple alıcının sözleşmeyi feshetmesi halinde fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren satıcı bu sözleşmenin kurulması için gönderim masrafları da dahil olmak üzere almış olduğu tüm bedeli en geç 3 iş günü içerisinde alıcıya iade etmekle yükümlüdür.

4.5. Ürünün alıcı ya da göstereceği 3. Bir kişiye teslimine kadar geçen sürede ürünün sorumluluğu satıcıya aittir. Şu kadar ki alıcı, ürünün teslimi için satıcının belirlediği taşıyıcı firmasından başka bir firmayı seçmek istemesi durumunda, satıcı söz konusu ürünü ilgili taşıyıcı firmasına vermekle sorumluluktan kurtulmuş olur. Alıcının kendi belirlediği taşıyıcı firmaya ürünün teslim edilmesi ile birlikte ürünün sorumluluğu da artık alıcıya geçmiş kabul edilir.

4.6. Siparişler, şehir içi teslimlerde (ödemenin nasıl yapıldığı/yapılacağı bilgisi alındıktan sonra) sipariş verene ön bilgi verilerek ve randevu alınarak belirlenen/istenen günde teslim edilmektedir (Aşağıda ayrıca belirtilen İstisnai durumlar hariç). Farklı il, ilçe, bölgelerden verilen siparişler, anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının da çalışma şekil ve usulleri göz önüne alınarak, en hızlı en uygun teslim edilecek tarihe göre planlanmaktadır. Cumartesi ve Pazar günleri hariç, hafta içerisinde kargoya teslim edilir. Lakin hafta sonuna yakın günler de teslim süresinin uzaması ihtimali nedeniyle, ürünler gıda ürünü olduğu için nadiren perşembe ve cuma günleri de hariç tutularak sonraki hafta başına alınabilmektedir. Bu hususta maksadımız, kargo sürecinin uzaması vb durumlardan ötürü, depomuzdan dolabımızdan çıkan taze, tertemiz ürünlerin evsafının değişmeden tüketiciye ulaştırılabilmesidir. Teslimat adresinin Isparta Merkezde bulunan anlaşmalı kargo şubesinden uzaklığına göre yine kargo şirketince 1-7 gün içerisinde siparişler alıcıya ulaştırılacaktır.

4.7. Kargo firmaları hizmet verdiği bölgelere teslimat yapabilmektedir. Diğer bölgeler için siparişinizi oluştururken 0 530 840 13 82 numaralı telefonumuzdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

4.8. Soffra.com.tr sitesinden veya ilgili sayfalarından (instagram, facebook:soffrayoresel) verilen siparişler, yürürlükteki yasa, tüzük, yönetmelik vb., mevzuata göre "CAYMA HAKKI OLMAYAN ÜRÜNLER" kapsamındadır, ancak duruma göre "yürürlükteki yasa, tüzük, yönetmelik vb., mevzuata aykırı olmayacak şekilde" insiyatif alınabilmektedir ve sizlere çözüm odaklı hizmet sunabilmek amaçlıdır. Bu hususta detaylı bilgilere, bu sitede yer verilen "Teslimata İlişkin Detaylar ile İade & İptal Detayları" bölümünde yer verilmiştir. 

4.9. Tarafımızdan kaynaklanan yada kargo firmasından kaynaklanan bir aksaklık, gecikme vb. olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak email ile yada telefonla aranarak/sms veya sosyal iletişim kanalları üzerinden (whatsapp, instagram vb) yazarak size haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Bayram ve tatil günlerinde kargo çıkarılmamakta ve de teslimat yapılmamaktadır.

4.10. Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri tarafından Soffra.com.tr garantisi ile gönderilecek/ulaştırılacaktır. Kargonun teslim aşamasında bildirilen alıcının göz kontrolü yapması, kurye/kargo firmasının prensibi dahilindeyse ürünleri bizzat kontrol ederek teslim alınması gerekir. Teslim alınan kargoda, kargo firmasının sorumluluğu ortadan kalkmış olur. 

4.11. Satın aldığınız ürünler teyit amaçlı olarak, "e-posta (email), whatsapp, sms, telefon ile arama gibi seçeneklerden en az biri yoluyla tarafınıza bildirilecektir. Herhangi bir nedenden dolayı bu bilgi size ulaşmadığı takdirde, lütfen bize ulaşarak teyit ediniz. (Email, whatsapp, sms veya telefon numaramızdan bizi arayarak) . Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili email ile yada telefonla aranarak/sms veya sosyal iletişim kanalları üzerinden (whatsapp, instagram vb) yazarak size yine haber verilecektir. 

4.12. https://www.soffra.com.tr/ bir online alışveriş sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkanı tanır. Enderde olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenebilmektedir, şayet sipariş verilmiş, ödeme yapılmış ve sipariş kesinleştirilmiş ise bu durumda; Ödemesini yaptınız ürün eğer stoklarımızda kalmamış ise en az 4 (Dört) en fazla 30 (otuz) gün bekleme süresi vardır. Ürün bu tarihler arasında tüketiciye verilemez ya da tüketici bu ürüne ait ücreti talep ederse yaptığı ödeme kendisine iade edilir.

4.13. Kargo teslimi sürecinde, geçen süre içerisinde kargoda ürünlerin evsafının değişmiş olabileceği düşüncesi ile teslim aşamasına gelinmiş kargolarda geri çevirme gibi durumlar olabilmektedir. Özellikle kapıda ödemeli gönderimler de karşılaşılan bu husus her açıdan bizi zarara uğratmaktadır. Bu hususta bilgilendirmemize rağmen, teslim alınan ürünün de arkasında olduğumuzu beyan etmemize rağmen, ön yargı ile geri çevrilen siparişler/kargo durumu hakkında, süreçteki durumlara göre hareket edilmektedir. Kargo gönderimi konusunda ambalaj ve paketleme malzemeleri en iyi koruma sağlayacak şekilde satın alınmakta ve masraftan kaçınılmamaktadır. Kargonun teslimi konusunda tahmin, öngörü ile değil tarafımızdan alınacak bilgi ve onay sonrasında hareket edilmesini rica ederiz.


4.13.1. İstisnai Durumlar: 

Sipariş verilen ürünlerde, yeni gelecek, taze yapılacak, yeni üretilecek ürünler varsa, stokta kalan yada kargo aşamasında tespit ettiğimiz ve içimize sinmeyen bir durum hasıl olduysa, o ürünü göndermek yerine, kargo planlaması bir süre ötelenebilmektedir. Bu noktada, konu bir geciktirme değil, sizlere en yeni yapılan tazecik ürünleri göndermek içindir. 

Kargo firmalarının yoğunluğa bağlı olarak teslim süreçlerinde değişilikler olmaktadır, Dünya sağlık Örgütü tarafından da tüm dünyaya duyurulan ve ülkemizde de alınan tedbirler gereğince, "PANDEMİ - COVID19 SALGINI" olarak bildirilen bu husus "Mücbir Sebepler" arasında yer almaktadır. Mücbir sebeplere bağlı olarak teslimat gecikmeleri yaşanabilmektedir. Saygıyla ve anlayışınıza sığınarak bu bilgiyi de göz önünde bulundurmanızı rica ederiz.

 

5. İade & İptal & Cayma Detayları:

İşbu sözleşmenin madde (5.11.)'de işaret edilen Kanunlar, Yönetmelik ve ilgili mevzuat uyarınca;

5.1. Sevkıyat sırasında zarar gördüğünü tespit ettiğiniz (görsel olarak deforme olmuş koli, paket vb) kargonuzu herhangi bir zarar varsa kargo firmasına/kuryeye tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Tutanak tutturmak sipariş verenin sorumluluğundadır. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız

5.2. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş, kısmen veya tamamen tüketilmiş, gerekli tedbiri almamakla muhafaza edilmeyen vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

5.3. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

5.4. Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren on (14) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

5.5. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde, ayrıca ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

5.6. Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilmek istenilen ürünlerde iade kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir. Ödenmemesi durumunda, satıcıya ödediğiniz ücretten "firma sabit bir bir kargo ücreti bildirilmişse o miktar, bildirilmemiş ise, kargo firmasına ödenen miktar kesilerek ücret iadesi yapılacaktır. Anlaşmalı olunan kargo firması yerine haricindeki bir firma ile iade kargo gönderimlerinde ise "satıcı firma sabit bir bir kargo ücreti bildirilmişse o miktar, kargo firmasına ödenen miktardan düşülerek, sabit bir kargo ücreti bildirilmemiş ise, kargo firmasına ödenen toplam miktar kesilerek ücret iadesi yapılacaktır.

5.7. Sipariş oluşturulmuş, ücreti ödenmiş ANCAK satıcı tarafından hazırlanmış olsa da kargoya verilmemiş ise, siparişinizi iptal etme ve ücretinin iadesi talebinde bulunabilirsiniz. İptal talebinizi, email ile yada telefonla arayarak/sms veya sosyal iletişim kanalları üzerinden (whatsapp, instagram vb) yazarak iletebilirsiniz. 

5.7.1. Havale iadeleri 3 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

5.8. Soffra Yöresel'den ve ilgili sayfalarından verdiğiniz siparişlerinize haiz ürünler, yürürlükteki TTK (Yeni Türk Ticaret Kanunu), ilgili tüm yasa, tüzük, yönetmelik vb., mevzuata göre "CAYMA HAKKI OLMAYAN ÜRÜNLER" kapsamında olan ürünlerdir. Müşteri memnuniyeti dahilinde kendimizden, emeğimizden, bütçemizden feragat ederek alacağımız/aldığımız insiyatif zaruri olmayıp, çözüm sunabilmek odaklıdır. 

5.8.1. Ancak alınan insiyatif, Dünya Sağlık Örgütü tarafından da tüm dünyaya ilan edilen ve Ülkemizde de "Salgın Hastalık" olarak tanımlanan;mücbir sebepler arasında da yerini alan; halen devam eden "Pandemi / Covid 19) sürecinde, gerek ülke olarak yetkili makamlarca belirlenen çerçevede alınan tedbirleri hassasiyetle uygulamak ve de aşmamak, gerek sizlerin ve bizlerin;dolayısı ile toplumun sağlığına olumsuz yönde sirayet edebileceği düşünülen durumlarda her türlü ihtimal dahilinde satıcı olarak insiyatif alınmaz.

5.9. Tüketici hukuku kapsamında “satış yerinde yapılan” peşin satışlarda, satışa konu olan ürünlerde herhangi bir “ayıp bulunmuyorsa” tüketicinin cayma ve iade hakkı bulunmamaktadır. Ürünler müşterinin de huzurunda kontrol edilerek teslim edildiği için, sonrasında "ayıplı/kusurlu" durumuna getirilmesi vb durumlarda da cayma hakkı bulunmamaktadır. Bunun istinası “iade” hakkının kullanılmasının satıcı tarafından kabul edilmesidir. (Satıcının insiyatif almasıdır)

5.10. YUKARIDA MADDELER HALİNDE BELİRTİLEN HUSUSLAR, "AŞAĞIDA KAYNAKÇALAR'DA BELİRTİLEN CAYMA HAKKI OLMAYAN ÜRÜNLER" OLMASINA RAĞMEN, ŞAYET SATICI TARAFINDAN İNSİYATİF ALINMIŞ İSE GEÇERLİDİR. 

5.11. KAYNAKÇALAR:

5.11.1. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, 29188 sayılı Resmi Gazete, 27 Kasım 2014 [1] 

5.11.2. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, 7.11.2013 [2] 

5.11.3. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun [TKHK], 07.11.2013 [3] 

5.11.4. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği [MSY] 27 Kasım 2014 tarihli Resmi Gazete [4] 

5.11.5. MSY, madde 4/1-h [5] 

5.11.6. MSY, m.5/1 [6] 

5.11.7. MSY, m.48/4 son cümle [7] 

5.11.8. MSY, m.13/1 [8] 

5.11.9. MSY, m. 13/2 [9] 

5.11.10. Alan adı, bir web sitesinin internetteki adı ve adresidir. [10]

5.11.11. MSY, m 15/1, paragraf/bentler "b.c.ç" [11]

5.11.12. Sözleşme/Sözleşmeler; https://www.soffra.com.tr/ web sitesi ve bağlı sitelerinde (instagram / facebook:soffrayoresel) yer alan, "Kullanıcı Sözleşmesi, Üyelik Sözleşmesi, Ön Bilgilendirme MetniMesafeli Satış Sözleşmesi, işbu sayfa "İade & Değişim & Cayma Detayları" da yer alan sözleşme ve bilgilerdir. [12]

5.12. MSY madde 15’de tüketiciye sağlanan cayma hakkının istisnaları düzenlenmiştir. (MSY m.15 aşağıda yer alırken gereken fıkralar altında açıklamalara ve örneklere yer verilmiştir.)

5.12.1. MSY, Madde 15 – (1) Taraflarca "sözleşmelerde" aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. Mesafeli sözleşme kurularak satın alınan altın, döviz gibi finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişim gösteren mallar söz konusu olduğunda tüketici (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) cayma hakkını kullanamaz.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar/ürünler. Özel sipariş verilip tüketicinin istekleri doğrultusunda hazırlanan, kişiye özel hediyelik eşya gibi ürünlere yönelik olarak (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) cayma hakkı kullanılamaz.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar/ürünler. İnternet veya telefon gibi uzaktan iletişim araçları vasıtasıyla tüketici tarafından sipariş verilen taze gıda gibi ürünlerde (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) cayma hakkı kullanılamaz.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. Fıkra hükmünde de belirtildiği üzere ambalajı açılmış olan mallardan sağlık ve hijyen açısından iadesi uygun olmayanlara ilişkin cayma hakkı kullanılamaz. Örnek olarak, internet üzerinden satın alınan iç çamaşırlara ilişkin tüketicinin cayma hakkını kullanması (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) mümkün değildir.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. "Örnek olarak, su ile hazırlanan bir içeceğin karıştırıldıktan sonra ayrıştırılması mümkün olmadığından içeceğe ilişkin tüketicinin cayma hakkını kullanması (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) mümkün değildir.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. Örneğin, ambalajı açılmış bir anti-virüs program CD’sinin veya yazıcı kartuşunun iadesi (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) mümkün değildir.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. Aylık bir derginin tek bir sayısının mesafeli sözleşme kurularak satın alınması durumunda cayma hakkının (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) kullanılması mümkün değildir.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler. Örneğin, mesafeli sözleşmeler yoluyla araç kiralama hizmeti alınması, konaklama amacıyla otel odası tutulması gibi durumlarda tüketicinin cayma hakkını kullanması aksi sözleşmede kararlaştırılmadıkça mümkün değildir.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler. İnternet alan adlarının [10] satın alınması durumunda;kayıt şirketi tarafından alan adı anında kayıt edilmektedir. Dolayısıyla hizmet anında ifa söz konusu olduğundan aksi kararlaştırılmadıkça cayma hakkının kullanılması mümkün değildir.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler. Örneğin, online emlak yatırım danışmanlığı hizmetinin satın alınması üzerine tüketicinin onayı ile yatırım tavsiyeleri verilmeye başlanmasında aksi kararlaştırılmadıkça cayma hakkı kullanılamaz.

5.13. Cayma (iade & teslim alınan ürün/mal iptali) hakkı kullanılamayan ürünler/mallar (MSY, m 15/1, paragraf/bentler "b.c.ç" kapsamına tabi olan/olabilecek her türlü mal/ürün):Süt ve süt ürünleri, Bal ve Bal ürünleri, Tüm Tereyağları, Tüm Peynirler, Reçeller, Pekmezler, Marmelatlar, Tahin, Sos, Ekşi ve Tatlılar, Hamur Türevi Tüm Ürünler, Meyve Suyu ve Özleri, Emniyet bandı/mühürü,bant vb koruyucu unsurları açılmış tüm ürünler, vakumlanmış ürünler, isteğe göre hazırlanan, karışım yapılarak gönderilen ürünler ve burada anılmayan, tanımı yapılmayıp, MSY 15-1 ve ilgili yasa, yönetmelik ve sözleşmelere dahil olabilecek tüm gıda ürünleri. 

5.14. Yukarıda belirtildiği üzere ve şekilde, ürünlerimiz "cayma ve iade hakkı olmayan ürünler" kapsamında olduğu için, iade olarak gönderilse dahi, ücret iadesi yapılmaz, iadeyi mecburi kılmak adına gönderilen iade kargo bedeli de göndericiye aittir (iade edene aittir). Satıcı iade edilen kargoyu teslim almakla yükümlü değildir ve Satıcı iade kargo ücretini de ödemekle yükümlü değildir. Ve aksi kararlaştırılmadıkça tarafımıza yansıtılacak kargo bedeli, iade edenden ayrıca talep edilebilecektir.     

6. Şikayet Ve Çözüm Yöntemi;

Alıcı, satışa konu mal/ürün hakkındaki her türlü görüş/şikayetini satıcının yukarıda belirtilen email adresinden veya müşteri hizmetleri numaramızdan " 0 530 840 13 82 " satıcıya iletebilir. Satıcıya ulaştırılan şikayetler, satıcının belirlediği yetkili birimler tarafından incelenecek ve en makul süre içerisinde alıcıya geri dönüşte bulunulacaktır.

7. Son Hükümler

7.1. Tüketici teslim almadan önce malin muayenesini yapmalı, ayıplı ve hasarlı mali kargo firması yetkilisinden teslim almamalıdır. Alıcı kargodan teslim alınan ürünün sağlam ve hasarsız olduğu kabul eder.

7.2. Satıcı, siparişine ilişkin bilgilerin eksik, sahte, yanlış olduğunu saptadığı taktirde veya siparişin iyi niyete aykırı ve/veya ticari kazanç elde etmek amacıyla yapılmış olduğunun saptanması veya makul şüphenin mevcudiyeti halinde alıcının bilgilendirilmesi koşulu ile siparişini durdurma veya iptal etme hakkını saklı tutar. Siparişin, yukarıda bildirilen süreçler dahilinde iptal edildiği taktirde ödeme iadesi alıcıya bildirilmek suretiyle gerçekleştirilir.

7.3. Satıcının iradesi dışında gelişen, önceden öngörülemeyen ve satıcının borçlarını yerine getirmesini engelleyici veya geciktirici mücbir sebep halleri nedeniyle, ürün teslimatı süresi içinde gerçekleşemeyebilir. Bu hallerde satıcı, alıcıyı bilgilendireceğini taahhüt eder. Alıcı bu durumda siparişin iptal edilmesini, siparişe konu ürünün emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimatın, süresi içinde yapılmasını engelleyen durumun ortadan kalmasına kadar ertelenmesini satıcından talep etme hakkına sahiptir.

7.4. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için satış bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. Herhangi bir sebeple teslimatı yapılan ürün bedelinin Satıcıya ödenmemesi halinde ürün/mallar "Cayma Hakkı Kullanılamayan" ürünlerden ise Satıcıya ücretini ödemekle, "Cayma Hakkı Kullanılabilen" ürün/mallar kapsamında ise satıcının yukarıda belirtilen adresine 3 (Üç) gün içerisinde iade etmekle yükümlüdür.

8.YETKİLİ VE GÖREVLİ MAHKEME;

İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğan her türlü şikayet ve itirazlar, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca her yılın Aralık ayında belirlenen parasal değerler sınırlarına göre satıcının ikametgahının bulunduğu yer veya malın satın alındığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine yapılır. Şu kadar ki parasal sınır olarak Tüketici Mahkemelerinin görevli olduğu durumda yetkili Tüketici Mahkemelerine başvuru yapılır.

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile soffra.com.tr 'nin yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Siparişin sonuçlanması durumunda ALICI işbu ön bilgilendirme metni ve sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır.

Alıcı, 6502 Sayılı Kanun 48. maddesi gereğince ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli taahhüdü verdiğini kabul ve taahhüt eder.



E-Bülten
İndirimli ürünler ve fırsatlardan ilk önce siz haberdar olmak istermisiniz?
softtr® | Profesyonel E-Ticaret Sistemleri ile hazırlanmıştır.