MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
|SIPARIS_TARIHI|
MADDE 1- TAFARLAR
SATICI
Unvan:Soffra Yöresel " AFT MEDİKAL İNŞ. TEKS. GIDA SAN.TİC.LTD.ŞTİ.
Satış Noktası ve Kargo Çıkış Adres : Sanayi Mah. 3315 Sokak No 4 Merkez / Isparta
Telefon: +90 (530) 840 13 82
E Posta:sofrayoresel@gmail.com
ALICI BİLGİLERİ
|ALICI_BILGILERI|
MADDE 2 - KONU
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin (bundan böyle yalnızca sözleşme olarak anılacaktır.) konusu, Satıcı’nın, Alıcı’ya (Tüketici’ye) satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
MADDE 3 - SÖZLEŞMENİN KURULMASI
3.1. Alıcı, sözleşmenin tamamını okuduğunu anladığını ve haklarının ve yükümlülüklerinin bilincinde olduğunu kabul beyan ve taahhüt eder.
3.2. Satıcı ve alıcı, sözleşme ile kararlaştırılan edimler arasında hiçbir orantısızlık olmadığını, karşılıklı edimlerin niteliğine uygun olduğunu, sözleşme konusuna giren işlemler kapsamında herhangi bir tecrübesizliklerinin bulunmadığını kabul ederler.
3.3. Alıcı ve satıcı sözleşme hükümlerinin haksız şart oluşturabilecek bir özellik taşımadığını menfaatler dengesi bakımından açık bir haksızlık bir orantısızlık olmadığını kabul ederler.
MADDE 4 - SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ VE BEDELİ
|URUNLER|
MADDE 5 - GENEL HÜKÜMLER
5.1. Alıcı, 4. Maddede belirtilen Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış bedeli ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.2. Sözleşme konusu ürün yasal olarak, 30 (Otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içerisinde Alıcı veya gösterdiği 3. Bir kişi ya da kuruluşa teslim edilir. Satıcının bu yükümlülüğe aykırı davranışı alıcıya sözleşmeyi haklı sebeple fesh etme yetkisi verir. Sözleşmenin bu şekilde feshi halinde ise satıcı işbu sözleşmenin akdedilmesi ile alıcıdan tahsil ettiği bir bedel var ise teslim masrafları da dahil olmak üzere fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç 3 iş günü içerisinde tüketiciye ilgili mevzuat gereği yasal faizlerinin de eklenmesi suretiyle geri ödemekle yükümlüdür.
5.3. Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka sözleşme dışı üçüncü bir kişi ya da kuruluşa teslim edilecekse sözleşme dışı bu 3. Kişinin ürünü teslim almaktan imtina etmesinden satıcı sorumlu tutulamaz.
5.4. Sözleşme konusu ürünün tedarik ve teslimat işlemlerinin başlaması için işbu sözleşmenin imza edilmesi ile birlikte ödemenin yapılması gerekmektedir. Sözleşme konusu ürün bedelinin ödenmemesi ya da ödendikten sonra çeşitli kanallarla iptal edilmesi durumunda satıcının ürünü tedarik ve teslim yükümlülüğü de derhal ortadan kalkacak ve sözleşme kendiliğinden fesh edilmiş sayılacaktır.
5.5. Sözleşme konusu ürünün tedarik ve tesliminin imkansız hale gelmesi durumunda ilgili husus alıcıya bildirilecek olup bu sebeple alıcının sözleşmeyi fesh etmesi halinde fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren satıcı bu sözleşmenin kurulması için gönderim masrafları da dahil olmak üzere almış olduğu tüm bedeli en geç 3 - 7 iş günü içerisinde alıcıya iade etmekle yükümlüdür.
5.6. Ürünün alıcı ya da göstereceği 3. Bir kişiye teslimine kadar geçen sürede ürünün sorumluluğu satıcıya aittir. Şu kadar ki alıcı, ürünün teslimi için satıcının belirlediği taşıyıcı firmasından başka bir firmayı seçmek istemesi durumunda, satıcı söz konusu ürünü ilgili taşıyıcı firmasına vermekle sorumluluktan kurtulmuş olur. Alıcının kendi belirlediği taşıyıcı firmaya ürünün teslim edilmesi ile birlikte ürünün sorumluluğu da artık alıcıya geçmiş kabul edilir.
5.7. Satıcı tarafından işbu sözleşmeye konu ürünün satışı, nihai tüketiciye yöneliktir. Satıcı;alıcının ürünü yeniden satış amacı ile aldığından şüphe etmesi ya da bunun böyle olduğunu gösteren emarelerin belirmesi durumunda sözleşmeyi tek taraflı ve haklı sebeple feshedebilir.
5.8. Alıcı, internet üzerinden almış olduğu ürünün iade ya da değişimini satıcının markasının bulunduğu mağazalardan yapamayacağını kabul beyan ve taahhüt eder.
MADDE 6- İade & İptal & Cayma Detayları:
İşbu sözleşme madde 6.11. ' de işaret edilen Kanunlar, Yönetmelik ve ilgili mevzuat uyarınca;
6.1. Sevkıyat sırasında zarar gördüğü alıcı tarafından (görsel olarak deforme olmuş koli, paket vb) tespit edilen kargo, herhangi bir zarar varsa kargo firmasına/kuryeye tutanak tutturularak teslim alınmayabilir. Tutanak tutturmak alıcının/sipariş verenin sorumluluğundadır. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmiş olur.
6.2. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş, kısmen veya tamamen tüketilmiş, gerekli tedbiri almamakla muhafaza edilmeyen vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
6.3. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
6.4. Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren on (14) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.
6.5. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde, ayrıca ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.
6.6. Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilmek istenilen ürünlerde iade kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir. Ödenmemesi durumunda, satıcıya ödediğiniz ücretten "firma sabit bir bir kargo ücreti bildirilmişse o miktar, bildirilmemiş ise, kargo firmasına ödenen miktar kesilerek ücret iadesi yapılacaktır. Anlaşmalı olunan kargo firması yerine haricindeki bir firma ile iade kargo gönderimlerinde ise "satıcı firma sabit bir bir kargo ücreti bildirilmişse o miktar, kargo firmasına ödenen miktardan düşülerek, sabit bir kargo ücreti bildirilmemiş ise, kargo firmasına ödenen toplam miktar kesilerek ücret iadesi yapılacaktır.
6.7. Sipariş oluşturulmuş, ücreti ödenmiş ANCAK satıcı tarafından hazırlanmış olsa da kargoya verilmemiş ise, siparişinizi iptal etme ve ücretinin iadesi talebinde bulunabilirsiniz. İptal talebinizi, email ile yada telefonla arayarak/sms veya sosyal iletişim kanalları üzerinden (whatsapp, instagram vb) yazarak iletebilirsiniz.
6.7.1. Havale iadeleri 3 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
6.8. Soffra Yöresel'den ve ilgili sayfalarından verdiğiniz siparişlerinize haiz ürünler, yürürlükteki TTK (Yeni Türk Ticaret Kanunu), ilgili tüm yasa, tüzük, yönetmelik vb., mevzuata göre "CAYMA HAKKI OLMAYAN ÜRÜNLER" kapsamında olan ürünlerdir. Müşteri memnuniyeti dahilinde kendimizden, emeğimizden, bütçemizden feragat ederek alacağımız/aldığımız insiyatif zaruri olmayıp, çözüm sunabilmek odaklıdır.
6.8.1. Ancak alınan insiyatif, Dünya Sağlık Örgütü tarafından da tüm dünyaya ilan edilen ve Ülkemizde de "Salgın Hastalık" olarak tanımlanan;mücbir sebepler arasında da yerini alan; halen devam eden "Pandemi / Covid 19) sürecinde, gerek ülke olarak yetkili makamlarca belirlenen çerçevede alınan tedbirleri hassasiyetle uygulamak ve de aşmamak, gerek sizlerin ve bizlerin;dolayısı ile toplumun sağlığına olumsuz yönde sirayet edebileceği düşünülen durumlarda her türlü ihtimal dahilinde satıcı olarak insiyatif alınmaz.
6.9. Tüketici hukuku kapsamında “satış yerinde yapılan” peşin satışlarda, satışa konu olan ürünlerde herhangi bir “ayıp bulunmuyorsa” tüketicinin cayma ve iade hakkı bulunmamaktadır. Ürünler müşterinin de huzurunda kontrol edilerek teslim edildiği için, sonrasında "ayıplı/kusurlu" durumuna getirilmesi vb durumlarda da cayma hakkı bulunmamaktadır. Bunun istinası “iade” hakkının kullanılmasının satıcı tarafından kabul edilmesidir. (Satıcının insiyatif almasıdır)
6.10. YUKARIDA MADDELER HALİNDE BELİRTİLEN HUSUSLAR, "AŞAĞIDA KAYNAKÇALAR'DA BELİRTİLEN CAYMA HAKKI OLMAYAN ÜRÜNLER" OLMASINA RAĞMEN, ŞAYET SATICI TARAFINDAN İNSİYATİF ALINMIŞ İSE GEÇERLİDİR.
6.11. KAYNAKÇALAR:
6.11.1. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, 29188 sayılı Resmi Gazete, 27 Kasım 2014 [1]
6.11.2. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, 7.11.2013 [2]
6.11.3. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun [TKHK], 07.11.2013 [3]
6.11.4. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği [MSY] 27 Kasım 2014 tarihli Resmi Gazete [4]
6.11.5. MSY, madde 4/1-h [5]
6.11.6. MSY, m.5/1 [6]
6.11.7. MSY, m.48/4 son cümle [7]
6.11.8. MSY, m.13/1 [8]
6.11.9. MSY, m. 13/2 [9]
6.11.10. Alan adı, bir web sitesinin internetteki adı ve adresidir. [10]
6.11.11. MSY, m 15/1, paragraf/bentler "b.c.ç" [11]
6.11.12. Sözleşme/Sözleşmeler; https://www.soffra.com.tr/ web sitesi ve bağlı sitelerinde (instagram / facebook:soffrayoresel) yer alan, "Kullanıcı Sözleşmesi, Üyelik Sözleşmesi, Ön Bilgilendirme Metni & Mesafeli Satış Sözleşmesi, işbu sayfa "İade & Değişim & Cayma Detayları" da yer alan sözleşme ve bilgilerdir. [12]
6.12. MSY madde 15’de tüketiciye sağlanan cayma hakkının istisnaları düzenlenmiştir. (MSY m.15 aşağıda yer alırken gereken fıkralar altında açıklamalara ve örneklere yer verilmiştir.)
6.12.1. MSY, Madde 15 – (1) Taraflarca "sözleşmelerde" aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. Mesafeli sözleşme kurularak satın alınan altın, döviz gibi finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişim gösteren mallar söz konusu olduğunda tüketici (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) cayma hakkını kullanamaz.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar/ürünler. Özel sipariş verilip tüketicinin istekleri doğrultusunda hazırlanan, kişiye özel hediyelik eşya gibi ürünlere yönelik olarak (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) cayma hakkı kullanılamaz.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar/ürünler. İnternet veya telefon gibi uzaktan iletişim araçları vasıtasıyla tüketici tarafından sipariş verilen taze gıda gibi ürünlerde (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) cayma hakkı kullanılamaz.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. Fıkra hükmünde de belirtildiği üzere ambalajı açılmış olan mallardan sağlık ve hijyen açısından iadesi uygun olmayanlara ilişkin cayma hakkı kullanılamaz. Örnek olarak, internet üzerinden satın alınan iç çamaşırlara ilişkin tüketicinin cayma hakkını kullanması (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) mümkün değildir.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. "Örnek olarak, su ile hazırlanan bir içeceğin karıştırıldıktan sonra ayrıştırılması mümkün olmadığından içeceğe ilişkin tüketicinin cayma hakkını kullanması (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) mümkün değildir.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. Örneğin, ambalajı açılmış bir anti-virüs program CD’sinin veya yazıcı kartuşunun iadesi (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) mümkün değildir.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. Aylık bir derginin tek bir sayısının mesafeli sözleşme kurularak satın alınması durumunda cayma hakkının (sözleşmede aksi kararlaştırılmadıkça) kullanılması mümkün değildir.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler. Örneğin, mesafeli sözleşmeler yoluyla araç kiralama hizmeti alınması, konaklama amacıyla otel odası tutulması gibi durumlarda tüketicinin cayma hakkını kullanması aksi sözleşmede kararlaştırılmadıkça mümkün değildir.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler. İnternet alan adlarının [10] satın alınması durumunda;kayıt şirketi tarafından alan adı anında kayıt edilmektedir. Dolayısıyla hizmet anında ifa söz konusu olduğundan aksi kararlaştırılmadıkça cayma hakkının kullanılması mümkün değildir.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler. Örneğin, online emlak yatırım danışmanlığı hizmetinin satın alınması üzerine tüketicinin onayı ile yatırım tavsiyeleri verilmeye başlanmasında aksi kararlaştırılmadıkça cayma hakkı kullanılamaz.
6.13. Cayma (iade & teslim alınan ürün/mal iptali) hakkı kullanılamayan ürünler/mallar (MSY, m 15/1, paragraf/bentler "b.c.ç" kapsamına tabi olan/olabilecek her türlü mal/ürün):Süt ve süt ürünleri, Bal ve Bal ürünleri, Tüm Tereyağları, Tüm Peynirler, Reçeller, Pekmezler, Marmelatlar, Tahin, Sos, Ekşi ve Tatlılar, Hamur Türevi Tüm Ürünler, Meyve Suyu ve Özleri, Emniyet bandı/mühürü,bant vb koruyucu unsurları açılmış tüm ürünler, vakumlanmış ürünler, isteğe göre hazırlanan, karışım yapılarak gönderilen ürünler ve burada anılmayan, tanımı yapılmayıp, MSY 15-1 ve ilgili yasa, yönetmelik ve sözleşmelere dahil olabilecek tüm gıda ürünleri.
6.14. Yukarıda belirtildiği üzere ve şekilde, ürünlerimiz "cayma ve iade hakkı olmayan ürünler" kapsamında olduğu için, iade olarak gönderilse dahi, ücret iadesi yapılmaz, iadeyi mecburi kılmak adına gönderilen iade kargo bedeli de göndericiye aittir (iade edene aittir). Satıcı iade edilen kargoyu teslim almakla yükümlü değildir ve Satıcı iade kargo ücretini de ödemekle yükümlü değildir. Ve aksi kararlaştırılmadıkça tarafımıza yansıtılacak kargo bedeli, iade edenden ayrıca talep edilebilecektir.
7. Kusurlu Mal/Ürün
7.1. Verilen siparişlerde bildirilen ürün yerine, farklı bir ürünün teslim edilmesi, taşıyıcının oluşturduğu hasarlardan ötürü evsafında değişme meydana gelen ürünler kusurlu mal/ürün kapsamında değerlendirilir ve alıcı ve satıcı arasında kurulacak iletişimle alıcının lehine olacak şekilde sonuçlandırılır. (Alıcı, Sipariş verilen ürünün gönderilmesini veya ürüne ait bedelin iade edilmesini, sipariş edilen ürünün yerine emsal bir ürün gönderilmesini yada ileriki bir tarihte teslim edilmesi için ertelenmesini talep hakkına sahiptir.) Alıcı, aksi kararlaştırılmadıkça, teslim aldığı kusurlu ürün/malları, iade bedeli ödemeksizin, satıcının gösterdiği taşıyıcı firma ile satıcıya 5 gün içinde gönderir.
7.3. Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte kusurdan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki kusurlara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
8. Son Hükümler
8.1. ALICI, (soffra.com.tr) internet sitesinde Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ve bunun masraflarının nasıl/ne şekilde karşılanacağına, teslimatın gerçekleştirileceği süreye ve SATICI’nın unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup doğru ve eksiksiz bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. (soffra.com.tr) İnternet Sitesinde yer alan ön bilgilendirme formu ve satışa ilişkin fatura işbu Sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçalarıdır.
8.2. Tarafınızla yapılan mesafeli satış sözleşmesi, sözleşme kurulduğu tarihten itibaren yasal süresi boyunca Satıcı tarafından elektronik ortamda saklanacaktır. İşbu sözleşme kurulduktan sonra sözleşme metni tarafınıza ait elektronik postaya gönderilecektir.
8.3. SATICI, Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtildiği şekilde teslim edilmesinden sorumludur.
8.4. ALICI’nın edimlerini yerine getirmede temerrüde düşmesi halinde, ALICI, gecikmeli ifasından dolayı oluşan temerrüdün SATICI’nın kusurundan kaynaklandığı haller hariç olmak üzere SATICI’nın oluşan her türlü zararını ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
8.5. Satıcı, siparişine ilişkin bilgilerin eksik, sahte, yanlış olduğunu saptadığı taktirde veya siparişin iyi niyete aykırı ve/veya ticari kazanç elde etmek amacıyla yapılmış olduğunun saptanması veya makul şüphenin mevcudiyeti halinde alıcının bilgilendirilmesi koşulu ile siparişini durdurma veya iptal etme hakkını saklı tutar. Sipariş iptal edildiği taktirde ödemenin iadesi alıcıya bildirilmek suretiyle gerçekleştirilir.
8.6. Satıcının iradesi dışında gelişen, önceden öngörülemeyen ve satıcının borçlarını yerine getirmesini engelleyici veya geciktirici mücbir sebep halleri nedeniyle, ürün teslimatı süresi içinde gerçekleşemeyebilir. Bu hallerde satıcı, alıcıyı bilgilendireceğini taahhüt eder. Alıcı bu durumda siparişin iptal edilmesini, siparişe konu ürünün emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimatın, süresi içinde yapılmasını engelleyen durumun ortadan kalmasına kadar ertelenmesini satıcından talep etme hakkına sahiptir.
8.7. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için satış bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. Herhangi bir sebeple teslimatı yapılan ürün bedelinin Satıcıya ödenmemesi halinde ürün/mallar "Cayma Hakkı Kullanılamayan" ürünlerden ise Alıcı, Satıcıya ücretini ödemekle, "Cayma Hakkı Kullanılabilen" ürün/mallar kapsamında ise satıcının yukarıda belirtilen adresine 3 (Üç) gün içerisinde iade etmekle yükümlüdür.
9.YETKİLİ VE GÖREVLİ MAHKEME;
İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğan her türlü şikayet ve itirazlar, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca her yılın Aralık ayında belirlenen parasal değerler sınırlarına göre satıcının ikametgahının bulunduğu yer veya malın satın alındığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine yapılır. Şu kadar ki parasal sınır olarak Tüketici Mahkemelerinin görevli olduğu durumda yetkili Tüketici Mahkemelerine başvuru yapılır.
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile soffra.com.tr 'nin yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Siparişin sonuçlanması durumunda ALICI işbu ön bilgilendirme metni ve sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır.
Alıcı, 6502 Sayılı Kanun 48. maddesi gereğince ön bilgileri de okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli taahhüdü verdiğini kabul ve taahhüt eder.